lördag 24 september 2011

Om man söker det där extra av allt...

Så ska man titta in hos Babyfrog.se . Deras sortiment av Skip Hop är helt fantastiskt! Nu börjar min tjej närma sig året så de underbara babysakerna får stå på önskelistan (läs inköpslistan) för kommande barn.

 Aktivitetsleksak Kurra & Gömma  Natt & Dag Uggla  Skip Hop Aktivitetsbok
 Skip Hop Aktivitetsspegel  Skip Hop Vagnleksaker Treetop friends


Önskar ni er inte behovet av ett babygym när ni ser detta?!
 Skip Hop Babygym Treetop Friends  Skip Hop Vagnleksaker 3-pack

Förskoleåldern hägrar här hemma och högst upp på önskelistan inför ettårsdagen står en cool ryggsäck med djurmotiv!
 Skip Hop Ryggsäck Zoo Pack Zebra  Zoo Lunchies - Lunchväska Uggla  Skip Hop Zoo Pack Ryggsäck Apa

Jag bara älskar udda design och skulle gärna pryda barnrummet med ett av dessa fantastiska bokstöd. Och bland annan färgglad plast i köket skulle detta barnmatställ göra sig perfekt!

 Bokstöd Skip Hop Zoo Uggla  Skip Hop Chow Röd  Bokstöd Skip Hop Zoo Apa

Allt finns hos Babyfrog.se tillsammans med en rad andra varumärken som skapar ha begär...

Om vi ska drömma vidare finns en del annat också på önskelistan;

 Röd Klänning SAFARI Stl 50-116  Första Hjälpen låda Röd  Sadelskydd Röd  Bok Första hjälpen - barn

Säkerheten är a och o när liten blir stor och mer och mer våghalsig. Att kunna stänga in alla medicinska prylar på ett ställe högt upp och att ha en förta hjälpenbok till hands är något vi pratat om här hemma. Samt ha förstahjälpenkitet på vagnen.

 Första hjälpen väska  English Afternoon Tea  Sure-Steps Säkerhetssele

Vi älskar att resa och nu när tjejen helst vill gå själv upptäckte vi att det blir problem på tex en flygplats när det är så mycket folk i rörelse- därför skulle jag vilja ha detta sele som skapar frihet för barnet samtidigt som jag som förälder vet att jag har henne nära. Ja ni fattar...Listan kan göras oändlig på Babyfrog.se !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com