måndag 14 mars 2011

Vi frossar

I kiwi. Vet inte om det är speciellt bra eller nyttigt, men det är gott i filen! Jag är inte någon flingätare just nu så kiwi får ersätta.
Tjejen har också börjat äta lite smått, potatis är ingen större favorit men det går i. Fast man kan se i hennes ögon att hon inte är så förtjust. Vi har även provat att blanda ut potatisen med bla broccoli men hon känner potatisen ändå. Morötter, mango och gröt går därimot väldigt bra. Lassar vi inte in fort nog i munnen så stirrar hon på oss och dunkar näven i bordet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com