måndag 21 februari 2011

Imorgon kommer prästen!

Imorgon kommer prästen och ska planera dopet med oss. Jag vet inte alls hur det ska bli, vi hade tänkt oss ganska speciell musik som representerar oss. Men nu när jag läst lite visar det sig att man e.v får byta ut en psalm mot en annan sång som anses passande. Får hoppas att våra anses passande då.
Så måste jag leta lite idag efter lämpliga psalmer och texter.


Idag har jag varit och hälsat på mitt jobb en snabbis och skrivit papper på när jag kommer tillbaka. Passade även på att ansöka om semester om ett år då det planeras långresa här. Den blev beviljad omgående så nu är det bara att leta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com