tisdag 20 april 2010

Galningar

typiskt vårtecken kanske att folk kör som tjuvar eller som om de fått sitt körkort med posten. Påväg hem åkte grå och blå bil framför mig. Grå bil lägger sig i vänster körfält trots att vägen strax bär iväg åt just vänster och sen försöker han mosa in sig, med blå bil i dödavinkeln, i höger fil igen. Dock håller han då på att preja av blå bil av vägen, grå bil bromsar och kör in bakom blå bil. När det blir dubbla fält igen ger sig grå bil pånytt ut i vänster fil, dock får blå bil för sig att göra detsamma och prejar nästan av grå bil. 1-1 kanske man kan säga...? Strax därpå får en buss för sig att gena genom tre körfält och bilen framför mig får tvärnita. Jag va mest nöjd över att det inte var jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com