torsdag 11 februari 2010

Fika med Bästa S

På vårat stamhak idag. Det var så roligt och mysigt att få träffa henne och skratta lite igen. Ingen får mig att skratta som hon får. Trots att jag höll på att bröja gråta flera gånger då vi snackade om gamla minnen och så vidare. Känslig som få just nu. Älskade älskade vän. Samtidigt som jag tänkte det så sa hon det;
-Tänk om någon hade sagt för ett år sen när vi satt här att om ett år så kommer du vara gravid med en kille som hon raggade upp på peace and love festivalen, då hade vi ju skrattat!
Ja det hade vi sannerligen gjort.
Det är en evighet sen i huvudet och minnet när vi satt där för ett år sen och att livet kan bli fantastiskt trots allt är jag levande bevis på.
Bring down water
Bring down hell
Bring no tomorrow
I´m already somewhere else
I guess I got saved by the bell
(Backyard babies)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com