fredag 9 oktober 2009

Överraskning till Kärleken


Idag slutade jag 14:30, åkte hem där kärleken väntade. Vi gjorde oss iordning sedan satte vi oss i bilen och körde mot Uppsala. Min kärlek hade ingen aning om vart vi var påväg. Tog två flugor i en smäll och överraskade honom med en Hoffmaestro spelning på Katlina, men besökte bästa S innan. Vi åt pizza på stan och skrattade mer än jag gjort på länge. Saknar verkligen bästa S.

Kvällen var helt toppen, trots att vi inte höll på att hitta till Katlina.

Jag börjar bli lite såld på detta band och vill se mer mer mer!!

När det var tre mil hem, kärleken körde och jag försökte med all min makt att hålla mig vaken så pallade jag inte mer utan somnade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com