lördag 31 oktober 2009

Lördagkväll

Spenderade förmiddagen med att dra oss i sängen, åt en lång frukost, tittade på tv, gav oss ut på en biltur och tittade på fina hus, köpte pizza, åt pizza och tittade på tv, åkte och köpte glass, hämtade upp bästa S och åkte ut till underbara C och E för tv kväll.
Alldeles alldeles underbart var det.
Min älskling låg och pep imorse när jag vaknade, jag frågade varför han pep, han svarade yrvaket att han drömt att han och en mus skulle gå över en väg och att musen inte sett att det kom en bil så han skrek åt musen, men den förstod inte människospråk så han pep åt den på musspråk ist....
Min kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com