fredag 23 oktober 2009

Hemkommen från Kärleken

Hemma igen nu. Har varit hos min kärlek över natten. Tråkigt och jobbigt att köra bil så långt när det regnar och är mörkt. Tråkigt att lämna, men ganska skönt att komma hem och slappa i soffan med skräpmat. Blev inte så mycket mat alls under dagen, bara frukost och lite kaffe.
Sov inte så bra inatt, mest mardrömmar fast jag kan inte komma ihåg dem. Vaknade helt slut trots att jag sovit ca tio timmar. Dagen fortsatte på samma sätt med olustkänslan.
-Gör jag rätt? Är det i den här famnen jag ska vara?-
Vi låg i sängen hela dagen och tittade på film och kramades.
Innan jag åkte hem hade han fått mig att må lite bättre. Min fina.
Nu tittar jag på lyxfällan och förfäras. Men kan inte låta bli.
Godnatt där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com