fredag 3 juli 2009

Äntligen är han här

Idag kom han. Min kärlek. S va också hos mig, som moraliskt stöd eller något.
Han hade med sig en flaska vin, sött.
Vi satt på balkongen och drack lite, cyklade sedan ner till A för att gå ner på stan och ha picknick.
Jättemysigt att sitta vid asfaltskanten och dricka och äta sallad och se på bilarna.
Mot den sena kvällen började det blixtra i fjärran och vi gav oss av. Tillbaka till A för att hämta cyklarna,vi började med att vänta ut regnet men gav upp så jag och kärleken cyklade hem mitt i natten i störtskuren. Bästa S fick skjuts hem då hon skulle upp tidigt och jobba.
Vi smög in i lägenheten för att inte väcka henne och hängde kläderna på tork i vardagsrummet.
Regn kan vara bra romantiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com