torsdag 18 juni 2009

Fira midsommar

Jag och S firade midsommar en dag tidigare.
Jag lagade mat, det blev potatis, falafel, hummus, sill, snapps, mozarella, tomat och lite annat smått och gott.
S tod tveksamt lite av mina veg alternativ, men sen gick det ner mer.
Till efterätt åt vi pannacotta. Mums.
Vi satt uppe till morgonen och pratade om livet.
När jag vakande vid tio snåret hade S redan åkt, det låg en gullig lapp på bordet där hon tackade för gårdagen och berättade att hon åkt hem till hästen vid åtta.
Tydligen bara jag som är sjusovare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com