fredag 19 april 2013

Rosa och fluff är välkommet hit

När jag ser den här outfiten så får jag nästan lust att springa till närmaste Kappahl för att köpa fiiina kläder till mini! Vi har nästan inget rosa eller flickigt och fluffigt i garderoben efter tjejen så det lockar ganska mycket att leva ut allt det där pastelliga nu! Den här ljuvliga outfiten kostar ca 300:- och finns alltså att finna här, just nu har de dessutom fri frakt så man kanske ska passa på...
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com