måndag 17 december 2012

Importera barnvagn

Som jag tidigare skrivit så valde vi pga priset att importera vår bugaboo donkey. Jag är så nöjd med det beslutet där vagnen inkl alla tillbehör vi valt kostade oss 5300:- mindre än vad det hade gjort att köpa den på en lokal butik. Då betalade vi dessutom ca 1000-1500:- i fraktkostnad! Det är alltså stora prisskillnader.
Om ni har några frågor om detta så får ni självklart ställa dem här så ska jag besvara dem så gott jag kan utifrån vår erfarenhet av detta!
Vår importerade bugaboo donkey.

Tack för att just du tittade in ♥♥

2 kommentarer:

  1. Jag undrar varifrån ni köpte vagnen? Hälsningar Sanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Efter mycket googlande och mailande både till butiker i Holland och England så valde vi tillslut Babyplus i Holland. De var enkla att ha att göra med och snabba i sina svar. /Johanna

      Radera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com