onsdag 21 november 2012

Wrapp tips!

Just nu har outnorth fri frakt och på wrapp kan man ge bort 75:-. Man måste dock lägga order om minst 100:- Jag passade på att köpa julklappar till vildmarksfolket i min familj :)
Jag ser detta som en rolig grej att ge bort till några som har allt;
Spork  purlple metallicSpork  transp blue
Spork 18:-/st
Vikkopp Fashion  osorterat
Vikbar mugg 29:-/st (det blev två)
SaltvattentvålSaltvattenschampo
Tvål och schampo för utomhusbruk 55:-/st

Jag och sambon gjorde varsin beställning.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com