onsdag 14 november 2012

Projekt förvaring

Jag har påbörjat "projekt förvaring" här hemma. I lägenheten hade vi kanske världens bästa förvaringsrum i form av en rymlig klädkammare samt en rymlig städskrubb. Man kan tänka att det borde finnas mer plats i ett hus...Men icke! Jag satsar på att få upp saker mot taket i backar, då tar det inte så stor plats och dessutom finns ingen risk att små fingrar når dem!

Förvaring så högt upp som det går.
Både hyllplan, konsoller samt backar kommer från IKEA.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com