måndag 19 november 2012

Nya klockan är på plats

Nu har jag äntligen fått upp klockan från Trademax på väggen. Den vart liggande ett tag då de hade lyckats klistra fast vissa delar på kartongen som klockan levererades i, så jag har tvungen att köpa dubbelhäftande tejp för att få fast dem tillslut.
Men jag är nöjd med resultatet, nu ska jag bara köpa batteri till klockan så den fyller sin funktion!

Skänk köpt på loppis och renoverad av oss, lampskärm dude design,  hylla från jysk och prylar från diverse loppisar.
Tack för att just du tittade in ♥♥

2 kommentarer:

  1. Jag har också köpt den där fast med romerska siffror. Blev riktigt läckert på väggen!

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com