söndag 18 november 2012

Jag är speedad

Jag har fått så mycket gjort den här helgen! Jag har gjort ett helt lass med matlådor, närmare 30 stycken för att vara exakt ;-) Jag har fått ordning på ett till rum i huset så det nu går att vara där inne utan att jag får ångest över hur det ser ut.
Jag har varit på Ikea och köpt piff till nya badrummet. Jag har köpt mig lite kläder så jag inte ska känna mig fet och ful när det vankas julbord, glöggträffar och andra festligheter.
Jag har storhandlat, träffat en kompis med familj samt busat med min tjej.
Jag fattar knappt själv att jag mår så bra. Att jag känner mig så pigg och lycklig just nu. Jag hoppas att det håller i sig ett tag!
Vad mannen i huset gjorde? Tyvärr så jobbade han större delen av helgen, men när han inte gjorde det så hann han med att måla ett par väggar. Wiii vi har snart ett helt beboeligt hem!
Doktorsväska i trä från Åhlens fick tjejen i present av min kompis familj. Supersöt och verkligen uppskattad!
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com