lördag 17 november 2012

Dragspel på loppisen

Ibland är det lite extra mysigt på min favoritloppis. Som idag tex då de hade levande musik i form av ett gäng farbröder som spelade dragspel. Det satt en hel del folk och fikade och tittade på dem. Tjejen var också stormförtjust och dansade för glatta livet. Men lite skeptisk blev hon när en gullig liten farbror också började dansa vid henne, då fick det liksom räcka med festligheterna tyckte hon.

Dansa pausa dansa pausa i skor från Molo, jeans från Nova star, jacka från Lindex och mössa från H&M
 
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com