måndag 12 november 2012

Att bryta ihop

Den senaste tiden har jag helt enkelt varit påväg att bryta ihop på min arbetsplats alldeles för många gånger. Jag vill inte avslöja alltför mycket vad jag jobbar med. Men om vi säger såhär- just nu är livet bra orättvist.
Jag har flertalet gånger haft så ont att jag varit påväg att börja gråta, blivit ifrågasatt så jag varit påväg att börja gråta och framförallt så blir jag just nu orättvist behandlad. Jag kanske till och med diskriminerad.
Jag kommer kanske berätta mer om detta för er sen, men just nu lämnar jag det så.
Det är förbannat jobbigt när tårarna är påväg att välla över stup i kvarten trots att det inte borde behöva vara så om allt skulle fungera som det borde.
Tack för att just du tittade in ♥♥

1 kommentar:

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com