fredag 20 juli 2012

Varit i huset

Jag har under ett par dagars tid haft enorm ångest över vårt husköp. Allt gick så fort och efter besiktningen där det kändes som att det var enormt mycket att göra fick jag lite ont i magen. Men idag stillade jag oron genom att kontakta säljaren för att få komma och titta på huset igen, vilket jag fick på en gång. Det kändes så bra att få gå in i lugn och ro, titta på det übergamla köket och inse att det kommer gå att leva med det tills vi vet hur vi vill göra om. Det kändes även skönt att få mäta lite och sedan fundera på hur vi ska bygga om.
Det blir bra. Det kommer att lösa sig.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com