tisdag 17 april 2012

VIP utskick från tampons for free

Igår kom det en trevlig överraskning i brevlådan igen! Detta i form av tampons for frees vip utskick.
 Jag har haft så mycket annat i huvudet att jag blev glatt överaskad att det var dags för ett nytt utskick av tampons for free igen.
Den här gången är det Maxosol som pryder askarna.


 Med i paketet fanns Maxosols 60-tablettersförpackning som räcker i 2 månader samt ett solskyddsstift från Maxosol. Jag som har väldigt svårt för att bli brun ser fram mot att testa detta!


Såhär rekommenderar Maxosol att du använder deras produkt för att få bästa resultat:

 Börja ta Maxosol senast två veckor innan beräknad solexponering. Rekommenderad dos är en tablett per dag. 

Njut av solen och sola säkert – fortsätt äta Maxosol under hela tiden din hud exponeras för solen. Komplettera dessutom Maxosol med  din vanliga solcreme. Detta är mycket viktigt eftersom  Maxosol inte ersätter utvärtes solskydd utan är ett komplement till vanlig solcreme.


Maxosol innehåller bl a rikligt med naturligt betakaroten och andra antioxidanter som tillsammans skyddar huden inifrån mot UV-strålning och solsveda. Det naturliga betakarotenet begränsar även hudens solrelaterade åldrande och hjälper till att bibehålla hudens elasticitet. Maxosol innehåller även antioxidanterna selen, E-vitamin, lycopen och C-vitamin. C-vitaminet har stor betydelse för  hudens kollagenproduktion. Maxosol finns att köpa i hälsofackhandeln, i vissa dagligvarubutiker samt på utvalda apotek.


Vill du också ha gratis tamponger direkt hem i brevlådan? Anmäld dig hos tampons for free du med!

Tack för att just du tittade in ♥♥

1 kommentar:

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com