torsdag 12 april 2012

Men OMG

Sålde ett par byxor på tradera förra söndagen. I söndags när det gått en vecka hade jag varken fått pengar eller något mail tillbaka från köparen. I tisdags kom pengarna in på mitt konto så jag skickade paketet på onsdagen (igår alltså) och idag får jag ett mindre trevligt mail där köparen undrar vart hennes byxor är någonstans eftersom de inte kommit än... Detta är varför jag inte gillar tradera och deras omdömessystem för vad är det som säger att hon inte kommer ge negativt trots att det är hon som klantat sig.
I annonsen stod det att jag ville ha betalt för varan inom fem dagar, detta dröjde nio dagar så jag funderade redan i söndags på att skicka en påminnelse men ville inte vara för påstridig.
Brukar ni få problem när ni säljer/köper på tradera?
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com