onsdag 28 mars 2012

Sälja på tradera

Jag har för första gången på flera år sålt på tradera. Jag valde att sätta ett utropspris på 50 :- då det handlade om en splitterny bodysuit (med lappar) som hade ett nypris på 249:- eller om det var 299:- sak samma. Jag ville hur som helst inte sälja den för under 50:- och det var iallafall fem personer med och budade på den när den gick för 67:-. Inte så bra affär då jag valde att lägga ut den eftersom jag såg att en likadan gick för 190:-
Tänk så olika det kan vara när man säljer på tradera. Jag kopierade trots allt hela texten så det var inte någon skillnad på annonserna! Men iallafall, två dygn senare å har jag fortfarande inte fått mail eller mailkontakt med köparen trotsa att jag skickat mail. Tycker det är konstigt att denna person (som började buda tio minuter innan auktionen skulle sluta) inte hade tid att svara på mitt mail som skickades tio minuter efter att annonsen avslutats. Men det kanske så de flesta är på tradera?
En kick som lägger sig fort när det är dags att betala?
Till Förstasidan
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com