fredag 10 februari 2012

VIP paket från Tampons for free

Idag när jag kom hem från jobbet så låg det en avi på hallgolvet och nyfiken som jag blev så gick jag raka vägen till Ica och hämtade paketet.
Det visade sig vara ett VIP paket från Tampons for free!
Paketet innehöll produkter från deras sammarbetspartner RetarDEX;

Fint paketerat i en härlig liten nessesär!

Innehållet från RetarDEX och ett paket tamponger från Tampons for free.

En tandkräm,munvatten och munspray från RetarDEX!
En mycket trevlig överraskning med andra ord!
Här provade vi munsprayet påengång och det fick tummen upp av hela familjen :)

Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com