fredag 10 februari 2012

Plötsligt händer det...

Medans de flesta av våra vänner har flyttat till hus så har vi bestämt oss för att bo kvar i lägenhet i några år till. Detta för att bl.a kunna resa mer (eller kanske till och med resa överhuvudtaget) samt att göra det vi känner för. Ibland sitter vi och tittar på hemnet sådär bara för att... Så hände det igår. Vi såg huset med stort H. Detta är något vi inte trodde skulle hända. Typ ever. Ett kanonfint hus byggt i början på 1900-talet. Nedervåning med vardagsrum, badrum, kök samt ett till sovrum och övervåning med tre sovrum samt badrum. Källare finns samt en friköpt tomt (bara det är så ovanligt här så det är knappt sant).
Till saken, visst detta hus hade vi säkert kunnat hitta, men knappast med det läget som nu uppenbarat sig. Och inte heller till det priset!
Drömhuset ligger på drömområdet!
Jag vet inte om vi vågar åka på visning...
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com