onsdag 8 februari 2012

Tradera tips!

Jag hänger mycket på tradera och ser ofta godbitar som jag själv inte är intresserad av så jag tänkte tipsa om några Molo annonser jag just såg;
Jätte fint Klädpaket MOLO stl 62-68
Inga bud lagda och utropet är på 20:-, auktionen slutar om ett dygn. Stl 62-68. HÄR hittar ni auktionen.
Molo Tröjor stl 74
Stl 74 och slutar om två dygn. Ligger just nu på ca 70:- HÄR!

OBS!!! DET ÄR INTE MINA AUKTIONER OCH JAG ANSVARAR INTE FÖR OM VARORNA INTE ÄR VAD DE SER UT ATT VARA!!!
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com