söndag 12 februari 2012

Köp 1 kg godis och gå 20:- tillbaka

Köp 1 kg godis och få en värdecheck på 20 kr!Tryter kassan efter helgerna men godissuget är starkare än någonsin? Nu ger vi dig 20 kr att handla för för varje kilo godis du köper från Karamellkungen eller Godisprinsen!
Så här gör du!
Köp 1 kg godis från Karamellkungen eller Godisprinsen, tejpa fast kvittot på angiven plats på talongen som du hittar i din butik.
Fyll i namn och adress, tejpa ihop, frankera och posta senast den 11/3. Poststämpel gäller.
Så fort vi har fått in din talong och vi har registrerat den skickar vi din värdecheck.
Tack för att just du tittade in ♥♥

1 kommentar:

  1. Nu presenteras vinnarna i Bambino tävlingen i min blogg! :)
    Blev du en av vinnarna? :)
    http://www.finest.se/userBlog/entry.php?uid=49330&beid=2021463

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com