måndag 23 januari 2012

Winnerbäck fans

Jag är ett stort fan av Lars Winnerbäck och har självklart köpt mig ett exemplar (signerat av Lars himself) av Stig tittar ut;
Världens räddaste man. Kan det vara Stig? Han bor i ett hus fullt med folk men känner ingen. Den enda han vågar vara med är Björn. Det är Stigs hamster. En dag blir Stig bjuden på gårdsfest av sina grannar. Motvilligt går han dit, men har tråkigt och går snabbt hem igen. Nu har han provat och tänker aldrig mer gå ut. Den natten händer det något. Björn, Stigs hamster blir sjuk och måste till veterinären. Stig behöver hjälp. Vad ska han göra? Ska han våga ta kontakt med någon av grannarna? En tragikomisk bilderbok med text av Ann-Christine Magnusson och bilder av Lars Winnerbäck, en av Sveriges mest hyllade artister, som här gör sin debut som barnboksillustratör.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com