måndag 23 januari 2012

Reafyndat

Jag har som sagt varit borta större delen av januari så det har inte blivit så mycket shopping för min del på reorna. Men jag lyckades slå till på ett par godbitar när jag kom hem;
Rockefella blus, WondaRockefella kjol, Jo
Rockefella i stl 3-4 år att spara och växa i. Jag bara älskar Rockefella och de matchar så bra med övrig familj!
Molo babytröja Ellen, dollsMolo sneakers Zapp, black star
Jag slog till på en Molo tröja. Från att ha varit lite anit dessa tryck (som jag skrev tidigare) så ser jag numera charmen och tyckte att denna tröja var helt underbar! I stl 86 så den ska användas nu med detsamma!
Skorna passar bara in i övriga garderoben och får komma i stl 25 så får vi se när de kommer passa på fötterna!
Fyndade gjorde jag hos Sigge & Juno!
Och 50% rea på både Molo och Rockefella är inte helt fel!

Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com