torsdag 19 januari 2012

Fyndat på rea

För ca två veckor sen så sprang jag nästan genom stan på jakt efter ett par blöjbadbyxor till tjejen. Hittade ett par tillslut, men på vägen dit så fann jag även ett par skidbyxor samt en rosa regnjacka för 50:-/st på Lindex.
Tjejen har inte speciellt mycket rosa men det kändes som att det var ett bra fynd i stl 92 att ha på dagis.
Byxorna är svarta i stl 86 att ha nu under sin fina leopardpäls!
Skidbyxa - 100% Polyester
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com