fredag 20 januari 2012

Fick en kommentar

Där det stod att jag missat att jag vunnit en tävling och att det gäller att hålla koll. (Från anonym). Nu var kanske det inte illa menat på något sätt eller inte alls någon form av skadeglädje MEN nu avslutades denna tävling den 22/12 och vinnaren presenterades först 7/1. Jag har kollat bloggen i fråga nästan varje dag under denna period fram till den 5/1 i väntan på vinnare så tittat det har jag gjort om du anonym undrar.
Den 5/1 åkte jag på semester och kom hem idag. När jag har semester är jag även datafri, därför var jag inte med i tävlingar som slutade efter den 31/12 för att ha chansen att se om jag vunnit. Att sen bloggaren väljer att dra ut på att presentera vinnaren och sedan ge vinnarna ett x antal dagar på att höra av sig gör bara att det är bloggar jag ofta väljer att inte tävla i vid senare tillfälle. Självklart är det tråkigt att missa att man vunnit, men så är det inte hela världen heller.
Annelis tävlingsblogg skrev ett bra inlägg om detta fenomen för en tid sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com