torsdag 18 augusti 2011

Mycket snack och liten verkstad har det blivit för min del den senaste månaden. Jag måste (med stor tyngd på måste) verkligen komma igång med min träning nu för att vara iform till arbetet börjar på allvar igen. Just nu är problemet att jag inte har några skor som jag kan ut och gå i, för att sedan öka på och kunna springa i. Jag har heller inga skor som jag kan använda vid inomhusträning då mina fötter tydligen ökade i storlek under graviditeten. Jag vågar knapp tänka på att jag ska springa omkring åtta timmar om dagen i detta skick jag just nu befinner mig i. Ett par ordentliga tränings skor är precis vad jag beöver och det kan en lycklig själ just nu vinna hos Linn. Om du också vill vara med och testa lyckan så kan du gå in HÄR så kommer du rätt på en gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com