tisdag 1 februari 2011

Leopard surf skor

Hittade dessa på tradera men tror att det var en internetbutik som sålde dem där om jag inte minns fel. Köpte dem i höstas och betalade mellan 250:- till 300:-, kommer inte riktigt ihåg. De har tyvärr inte blivit så använda som jag hade trott att de skulle bli, dels är de sjukt varma (får nästan panik när fötterna känns överhettade) och så har jag inte haft någon jacka som jag kunnat ha till. Eller jag har haft massor av jackor här hemma som hade passat jättebra, men tyvärr så säger gravidkroppen nej till det mesta så alla fina kappor och jackor har hängt i garderoben den här vintern. Och gissa vad jag har fått ha på mig?! Sambons skidjacka. Hemskt. Eller så har jag fått ha min kappa som är naturvit i botten med svarta ruto...Svårt att förklara, men den har iallafall gått igen med nöd och näppe. Tyvärr så kan man ju inte ha leopardstövlar till det. Ser fram mot nästa vinter då jag kan ha dem med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com