torsdag 21 mars 2013

Fyndat Molo

En butik här i stan skulle slå igen och jag hade i mitt lilla minne en svag förnimmelse av att jag såg Molo kläder där den enda gången jag varit där (nu överdriver jag inte om jag säger att butiken kanske fanns i sex månader). Jag åkte i vilket fall dit höggravid och dann för en vecka sedan. Mycket riktigt fanns det Molo ytterkläder så det blev en skaljacka, ett par vinterbyxor och en lurvjacka. För alltihopa betalade jag strax under 700:- och en vinare! Ordinarie pris ligger på ca 2000:- så jag är nöjd med inköpen.

 

Ni funderar över vinaren? 
Det var som sagt utförsäljning och när jag hamnade i kön så visade det sig att den var sjuuukt lång. En liten bit framför mig stod en gammal arbetskollega/partypolare och han övertalade mig att låta honom köa åt mig och sedan köra förbi mig hemma med kläderna så jag slapp stå där i kön. 
Tänk att det finns sådana människor? Fantastiskt snällt! Jag gav med mig när han berättade att det skulle ta 2-3 timmar att komma till kassan! Jag hade faktiskt funderingar på att strunta i kläderna så det var verkligen lägligt att han dök upp!
Jag gav honom vin som tack för att han körde förbi hemma hos mig på vägen hem 
(och för att han stod i kön såklart!)


Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com