måndag 26 november 2012

Besök nr två hos barnmorskan

Idag har jag varit på besök nr två hos barnmorskan. Jag tycker verkligen så mycket bättre om denna kvinna än den förra jag hade. Det känns skönt måste jag säga.
Vi kom fram till att jag hade väldigt låga järnvärden, att magen låg strax under mittkurvan och att blodtrycket var normalt.
Bebisens hjärtljud fick jag också lyssna på, de var exakt det samma som tjejens i samma vecka.
Så nu är det bara att fortsätta kämpa med foglossning och onda leder. Snart får jag vila lite.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com