söndag 11 november 2012

Babysitter budget v/s lyx

Babysitter är något de flesta skaffar när det ska komma bebis till familjen. Det finns massor av varianter, färger samt prisklasser. Här är några av mina favoriter;

2ME Babysitter Kajsa 2012 Svart 399:- från Jollyroom.


Phil & Teds Lazyted till Explorer & Hammerhead Syskonsits 499:- från Jollyroom.


649:- från Jollyroom.
799:- från Jollyroom.
Fisher-Price Babysitter Zoo Bouncer
Färgglad sitter 899:- från Jollyroom.
999:- från Jollyroom.

BABYBJÖRN Babysitter Balance Air, Svart nät
BABYBJÖRN Babysitter Balance Air, Svart nät  1295:- från allt för föräldrar.


Elodie Details Babysitter Retro Revolution
Retro revolution från Elodie details 1499:- från Jollyroom.

BABYBJÖRN Babysitter Balance Soft svart med bärväska
BABYBJÖRN Babysitter Balance Soft svart med bärväska 1544:- från Allt för föräldrar.


Nuna Leaf Babysitter Twilight Svart/Beige
Nuna Leaf Babysitter Twilight Svart/Beige 1695:- från Allt för föräldrar.

4Moms Babysitter mamaRoo Svart
4Moms Babysitter mamaRoo Svart  2949:- från Allt för föräldrar.



106026_1.jpg
2999:- från Jollyroom.
Samtliga finns bla hos Jollyroom.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com