torsdag 10 maj 2012

VIP paket från tampons for free

Idag fick jag hem ett VIP paket från Tampons for free.
Jag blev lika glad som vanligt och tyckte att det var en alldeles perfekt kampanj Tampons for free har tillsammans med Bic nu när det börjar dra ihop sig till sommar och bara ben!


I paketet fanns en ask tamponger samt Bics rakhyvel Soleil Bella och  Soleil lady gel.


Soleil Bella är framtagen för den moderna och aktiva kvinnan. Med 4 rörliga blad och rörligt huvud följer Soleil Bella kroppens konturer och minskar trycket mot huden. Den extra breda och mjukgörande remsan, som innehåller kokosmjölk, gör rakningen skönare och mjukare mot huden. Soleil Bella gör dina ben oemotståndligt lena. Allt för att du ska känna dig vacker, glamorös, och självsäker.


Vill du också få gratis tamponger? Anmäl dig på tampons for frees hemsida!
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com