tisdag 16 augusti 2011

Giftfria och barnvänliga nagellack



 I det senaste nyhetsbrevet från Eleven.se visade de
Hopscotch Kids Lacquer som är giftfria och barnvänliga nagellack med vattenbaserad formula.
Man slipper starka dofter och får ett lack med bra kvalitet, lång hållbarhet och levande färger.
Fantastiskt eller hur?
Det finns också en växtbaserad nagellacksremover som är framtagen för att avlägsna vattenbaserat nagellack på ett säkert och tryggt sätt. Flaskan har en barnsäker kork.




1 kommentar:

  1. Du missar väl inte min nya tävling här:
    http://ullevidsdal.blogspot.com/2011/08/tavling-pax-lux.html

    /Helene

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com