onsdag 17 oktober 2012

UnderBARA BARN mässan 2012

Kameran är laddad, helgen är smält och upplevelserna har sjunkit in.
Sammanfattning;
Wow!
Vi åkte till mässan på lördagen och såg till att vara där när det öppnade. Vi hade haft turen att vinna biljetter till mässan och det var väldigt uppskattat!
Det var ganska mycket folk redan vid halv tio men drog jag in magen så kom även jag fram där jag ville ;-)
I år, till skillnad från förra, så hade tjejen mer utbyte än att sitta i vagnen och titta på folk. Hon älskade alla stora djur som gick omkring och sprang så fort hon kunde mot dem så fort de dök upp. Krokodilen var favoriten som hon har pratat om sen dess. Att få en ballong var stor succé och gjorde helt klart hennes dag!

Lite shopping blev det också. Kids concept hade superpriser och vi köpte ett munspel för 10:- Tjejen tyckte det var jätteroligt när hon väl kom på hur man blåste i den. Lycka att få se lyckan i hennes ansikte var oslagbar! Tidningstället samt smyckesskrinet kostade 40:-/st.
Rosa munspel från Kids concept.
Underbart tidningsställ från Kids concept.
Smyckeskrin från Kids concept.
 Nova stars monter var höjdpunkten. Tyvärr så var det ganska ut plockat på storlekar redan på lördagen, men vi hittade ett par jeans i stl 98 för 250:- att växa i.
Byxor från Nova Star.
 Jag älskar bombadill och köpte en munkkudde för 80:-, en spirello för 40:-, en glass för 10:- och en semla för 20:-
Underbara munkkudde och semla från Bombadill.
Det blev ett par goodiebags också! Superfina grejer låg det i dem (allt är inte med på bilden).
Loppi påsen (olika innehåll från två olika påsar, min samt sambons);
Påsen
Tortillabröd pizza
Pixiebok eller strumpor
Russin
Bodybutter

Libero (delades ut till gravida);
Litet blöjpaket
Babyolja
Nursingpads
Våtsavetter
Rabattkupong
Liten figur att hänga på vagnen

Jollyroom (olika innehåll från två olika påsar, min samt sambons);
Nursingpads
Studsboll
Prinsesskit
Cars spel
Engångshaklappar
Elodie detailskudde

Svenska kyrkan;
Tygkasse
Reflex
Det blev lite goodiebags, från Libero, Loppi, Svenska kyrkan och Jollyroom.
Snyggaste kudden från Elodie details.
Hos Name it fanns det mycket fynd att göra! Vi slog till på tre plagg för 100:- och köpte vår första syskonmatchning! Men även det första plagget till liten i magen. 
Leopard och zebratröja från Name it.
Zebrabody från Name it.
Vi är supernöjda med mässan och längtar redan till nästa år!
Vi tycker att det är en supertrevlig utflykt att gå och kika lite, ta en fika och låta tjejen leka. 
Det är också kul att klämma och känna på saker man bara sett på bild och läst om.
Tack UnderBARA barn, vi ses nästa år!
Tack för att just du tittade in ♥♥

3 kommentarer:

  1. nästa år ska jag allt åka dit! alla säger det är jättekul och givande så måste ju dit :)).

    sv nu ordnade jag det! vettefasen vad som hade hänt haha, tack för du sa till!!

    vår är beräknad i Mars, men exakt datum får vi reda på UL :)). vad roligt att er också är beräknad i mars!

    SvaraRadera
  2. Jag var oxå på mässan! Vi var där på fredagen :) Det var första gången jag var där, men tyckte att det var jättebra :)

    SvaraRadera
  3. åh underbara Nova Star de är ett av favorit märkena till grabbarna bus här hemma =) åh när vi gjorde om i Vincents rum fick han en hel del grejer från Kids Concept dom har mycket fint =)

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com