måndag 4 juni 2012

Ankomst till hotellet


Vi hade hyrt en barnvagn av fritidsresor för att slippa släpa som sagt. Vi trodde att denna vagn skulle finnas till hands ganska omgående. Det gjorde den inte.
När vi kom fram var det först samling i en stor lokal där alla skulle sitta ner och lyssna på en kort information och sedan vänta tills ens namn blev uppropat och då fick man hämta sina nycklar. Ingen förutom vi tog detta på orden så alla andra trängde sig fram och före i kön, vi stod snällt och väntade tills alla andra var klara.
Väskorna fick vi lämna utanför denna sal efter att ha berättat för personalen vad vi hade för rumsnummer (här hade guiderna sagt att detta ingick och hade man inga kontanter att ge dem så var det helt okej, det var inget de räknade med. Jag gillar att kunna ge dricks för att jag vill och inte för att jag måste).
När vi kommit fram till vårat rum visade det sig att det varken fanns barnsäng eller barnvagn där. Vi var hungriga så vi bestämde oss för att gå till restaurangen på en gång. Självklart gick vi fel på detta stora område!  Det hade dessutom hunnit mörkna vilket gjorde det ännu svårare att se vart vi var.
Innan vi gick för att få i oss lite mat så gick vi till receptionen och frågade efter vagnen samt sängen och lagom till det att vi kom tillbaka från vår måltid så fanns grejerna på rummet!
Efter att ha rest en lååång dag så blev det tidig kväll för oss.
Vagnen vi hyrde, en acta graco.

Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com