onsdag 15 februari 2012

Intigritet igen

För andra gången så har någon av mina facebookvänner checkat in på förlossningen. För jag-vet-inte-vem-i-ordningen så har någon också lagt ut en bild på sig själv och den nya bebisen när det har gått mindre än en timme sedan förlossningen. I min värld är detta helt oförståeligt. Men kanske för att jag inte har lagt en enda bild av min bebis på nätet och knappt visat henne som nyfödd för folk. Jag tycker att det är en sådan intim och privat stund att jag vill behålla den själv med min sambo.
Hon är ju det bästa vi har och vi vill inte exponera henne. Men självklart gör alla som de vill. Och alla har vi olika tankar om detta.
Tack för att just du tittade in ♥♥

1 kommentar:

  1. Oj men så skönt att läsa att de faktiskt finns flera som tycker så.. Trodde jag var ensam ^^

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com