tisdag 14 februari 2012

Bli medlem hos Todster

Idag fick jag en inbjudan via mail av en kollega som tipsade om Todster. Själv hade jag inte hört talas om det men såhär stod det;
Todster är en shoppingklubb riktad speciellt till dig som har barn. Som medlem får du ta del av fantastiska erbjudanden på kläder, leksaker, barnvagnar och annat smått och gott för barn i åldrarna 0-11 år. Och ibland kan du också hitta något extra för dig som förälder. Allt till upp till 70% av ordinarie pris.
Medlemskap är gratis, men antalet platser är begränsade. Läs mer.
Vill du också bli medlem så blir du det här. Om du vill vara snäll mot mig så anger du min mailadress i fältet där det frågas efter vem som tipsade dig rockbarnettavlar@hotmail.com, då blir jag glad :)
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com